boton

miércoles, 25 de febrero de 2015

Rosalia de Castro, 24 de febrero de 1837.

Adiós ríos, adiós fontes
adiós, regatos pequenos;
adiós, vista dos meus ollos,
non sei cándo nos veremos.


Miña terra, miña terra,
terra donde m’eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei.

Prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña d’o meu contento.

Muiño dos castañares,
noites craras do luar,
campaniñas timbradoiras
da igrexiña do lugar.

Amoriñas das silveiras
que eu lle daba ó meu amor,
camiñiños antre o millo,
¡adiós para sempre adiós!

¡Adiós, gloria! ¡Adiós, contento!
¡Deixo a casa onde nacín,
deixo a aldea que conoso,
por un mundo que non vin!

Deixo amigos por extraños,
deixo a veiga polo mar;
deixo, en fin, canto ben quero…
¡quén puidera non deixar!

Adiós, adiós, que me vou,
herbiñas do camposanto,
donde meu pai se enterrou,
herbiñas que biquei tanto,
terriña que nos criou.

Xa se oien lonxe, moi lonxe,
as campanas do pomar;
para min, ¡ai!, coitadiño,
nunca máis han de tocar.

¡Adiós tamén, queridiña…
Adiós por sempre quizáis!…
Dígoche este adiós chorando
desde a beiriña do mar.

Non me olvides, queridiña,
si morro de soidás…
tantas légoas mar adentro…
¡Miña casiña!, ¡meu lar!

6 comentarios:

Leovi dijo...

Preciosa foto, ese exquisito fondo con niebla le aporta tanta magia como el poema de Rosalía, sueño con pasear por este bosque.
Besos!

Isabel Soriano dijo...

Una imagen de ensueño.
Excelente edición
Besos

CARLOS dijo...

La fotografía es merecedora del homenaje a Rosalía, espectacular. Un saludo.

alp dijo...

Estupenda imagen..muy chula..un beso desde Murcia.

Volando en la voz de la lluvia dijo...

Grande Rosalía, pero que muy grande e ilustre en su trabajo... Impecable.

La fotografía es un deleite para mis ojos, vaya procesado más bonito que te has trabajado en esta imagen, es muy pero que muy chulo.

Un abrazote.

trimbolera dijo...

Ayyyy ... repito: QUÉ MARAVILLA !!!